Ahad, 16 Mac 2014

Awas!! Siapa Penipu Dunia? (Video)

 
 
MH370 - Awas Konspirasi Dajjal!!
Belajarlah sesuatu dari video ini.
 
 
Jerry D. Gray adalah penulis buku "Art of Deception : Amerika, Freemason & Zionis Mereka Menipu Dunia". Dalam buku tersebut Jerry membongkar beberapa peristiwa dunia yang selama ini diselewengkan oleh pihak-pihak tertentu. Antaranya ialah pengungkapan rahsia penipuan peristiwa 9/11, misteri tentang al Qaeda, penipuan berita tentang kejadian Tsunami di Aceh pada tahun 2004 dan pengungkapan tentang pemerintah bayangan Amerika Serikat. Jerry, yang dilahirkan pada 24 September 1960 di Wiesbaden, Jerman juga mengungkapkan beberapa perkara besar konspirasi dunia yang telah dirancang oleh AS, Freemason & Zionis. Antaranya, Jerry mengatakan bahwa Yahudi kini menguasai 96% media massa dunia. Ajaibnya, penguasaan itu dikontrol oleh hanya 6 media saja, yaitu CNN, CBS, ABC, NBC, Fox News dan Washington Post. Dengan menguasai platform yang menjadi nadi utama penggerak dunia ini tidak mustahil mereka dapat menguasai pola pemikiran, opini serta mempengaruhi corak budaya-budaya lain.

Jerry Duane Gray pernah bekerja sebagai di Perwira Angkatan Laut Amerika pada tahun 1978-1982. Kemudian Jerry berkerja di Arab Saudi sebagai seorang mekanik pesawat dan tenaga pengajar untuk New Saudi Mechanics. Dia juga diberi tanggungjawab untuk menangani pesawat pribadi Raja Fahd. Secara ringkasnya, Jerry kemudian menetap di Jakarta pada tahun 1984 sebagai seorang master dalam instruktur selam. Jerry juga aktif dalam kegiatan jurnalistik. Sehingga CNBC Asia menghubungi Jerry pada 1998 untuk dilantik sebagai wartawan yang bertugas meliput kejadian-kejadian penting di Indonesia.

Atas hidayah Allah SWT, Jerry kemudian memeluk Islam. Dia merasa takjub ketika melihat umat Islam di Arab Saudi yang melaksanakan solat di mana saja ketika adzan berkumandang. Mereka meninggalkan keda-kedai, took - toko dan barang - barang dagangan mereka tanpa ada yang merasa takut dicuri. Setelah itu, Jerry membaca al Quran dan kitab hadith Bukhari.

Ia berpendapat bahwa Islam adalah agama yang logik dan agama yang benar. Jerry juga membeli lebih 350 judul buku berbahasa Inggris tentang Islam saat bekunjung ke Arab Saudi.Kini Jerry menetap di Jakarta Indonesia. Jerry aktif dalam melakukan penelitian, kajian dan pengeksposan fakta-fakta serta misteri tersembunyi di balik tangan - tangan kuasa besar dunia. Antara karya-karya beliau ialah : Demokrasi Barbar Ala Amerika, Deadly Mist 1 & 2, Dosa-dosa Media Amerika, American Shadow Government dan Rasulullah is My Doctor.

Antara pembongkaran dan pengungkapan Jerry berkaitan AS, Freemason dan Zionis ialah :

Jerry mengupas tentang sejumlah penipuan pemerintah AS berkenaan peristiwa 9/11 yang berlaku di WTC New York dan di Pentagon. Hal ini dijelaskan sendiri olehnya dalam buku Art of Deception melalui analisa gambar dan data-data lain.

Virus H1N1 dan H1N5 yang berkembang diseluruh dunia merupakan permainan buatan AS untuk membuat bangsa-bangsa lain tidak sehat sehingga bias mereka kuasai. Akhirnya, AS juga yang melabel dirinya berhasil menghasilkan vaksin serta obatnya.

Sebanyak 30% doktor di AS tidak mau anaknya diimunisasi. Tetapi mengapa mereka, khususnya WHO, memaksa anak kita diimunisasi?

Amerika dan Zionis berupaya mewujudkan satu kuasa pemerintahan dunia atau dikenal sebagai New World Order. Mereka telah menguasai 96% media massa sehingga dapat mengatur segala pemberitaan dan informasi. Mereka berusaha menghilangkan semua agama di dunia ini dan menggantikannya dengan agama buatan mereka sendiri. Mereka berusaha menjadikan semua bangsa tunduk di bawah kekuasaannya. Mereka melakukan segala upaya untuk menyambut kedatangan Dajjal.
 
 


Mari Aminkan DOA SK ini ye!

Bismillahir Rahmanir Rahim
 
Ya! allah Kau tunjukkan kami kebenaran sebagai kebenaran dan kebatilan sebagai kebatilan! jangan kau tunjukkan kami kebatilan sebagai kebenaran

YA Allah!!
Selamatkanlah anak - anak kapal dan semua penumpang MH370 . Semoga naluri hatiku yang merasakan semua mereka masih hidup ini adalah benar, Kau selamatkan mereka semua Ya Allah... Kau kembalikanlah mereka semua kepangkuan keluarga yang merindui mereka Ya Allah.

Ya Allah

Lindungi kami dari perancangan jahat kaum kuffar Yahudi dan Nasrani. jauhkan Tanah air kami dan umat Islam dari tersepit dan terseret dengan perancangan licik mereka.

Ya Allah

Kau lidungi kami dari menjadi mangsa percaturan politik dan perebutan kuasa & monopoli perniagaan Negara seperti Amerika, China dan Russia 

Ya Allah

Kau lindungilah perairan Negara Kami dari diceroboh secara TERANCANG oleh anasir - anasir jahat khususnya dari Negara Amerika yang menjadi Boneka Yahudi Laknatullah alaihim.

Ya Allah kau lindungi kedaulatan Kepulauan Spartly yang menjadi rebutan China, Vietnam dan Negara - Negara Pro Yahudi.

Ya Allah kau jauhilah kami dari syirik kepada Mu dalam isu ini Ya Allah. Hari ini sudah ada dikalangan kami yang mempercayai ramalan bomoh dan dukun tentang kehilangan pesawat ini . Ya Allah kau lindungi kami dari syirik dan menyengutukan Mu Ya Allah.

Selamatkan aqidah kami dan mereka Ya Allah!!
 
S U R A U K I N I

Menyokong penuh usaha
 

Pusat Tahfiz Ad Diniyyah Bandar Baru Selayang Fasa 2A
Pusat Tahfiz Idrisiah Bagan Datoh Perak
Sekolah Islam Al Farabi Kampung Jukaing Kemboja


















 

Upah Haji RM1,500.00 Insyallah sempurna 013-2791608 - layari www.suraukini.com

0 ulasan: