Jumaat, 21 Mac 2014

Misteri MH370 - Bangkai Pesawat dijumpai oleh Australia? 5000 tentera bersiap sedia?

 
 

 

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِن جَاءَكُمْ فَاسِقٌ بِنَبَإٍ فَتَبَيَّنُوا
 
 
"Wahai orang-orang yang beriman ketika datang kepada kalian orang yang fasik dengan membawa suatu berita maka tabayyunlah (carilah kebenaran berita)".
(QS. Al Hujurat : 6)

Firman Allah

Sekali-kali tidak akan redha orang-orang Yahudi dan Nasrani sehinggalah kamu mengikut jalan-jalan hidup mereka." (Al Baqarah: 120)


 
Hati - hati menerima berita...Tiada ulasan dari SK melainkan doa .......


Jom berdoa bersama SK. Dalam ribuan yang berdoa, mungkin Allah akan qabulkan doa anda.

Bismillahir Rahmanir Rahim
 
اللهم ارنا الحق حقا وارزقنا اتباعه وارنا الباطل باطلا وارزقنا اجتنابه 
 
Ya! allah Kau tunjukkan kami kebenaran sebagai kebenaran dan kebatilan sebagai kebatilan! jangan kau tunjukkan kami kebatilan sebagai kebenaran

YA Allah!!
 
Selamatkanlah anak - anak kapal dan semua penumpang MH370 . Semoga naluri hatiku yang merasakan semua mereka masih hidup ini adalah benar, Kau selamatkan mereka semua Ya Allah... Kau kembalikanlah mereka semua kepangkuan keluarga yang merindui mereka Ya Allah.

Ya Allah

Lindungi kami dari perancangan jahat kaum kuffar Yahudi dan Nasrani. jauhkan Tanah air kami dan umat Islam dari tersepit dan terseret dengan perancangan licik mereka. Ya Allah kau berilah hidayah kepada pemimpin Negara kami untuk membuat keputusan yang penting dan tepat untuk masa depan Islam di Tanah air ini.

Ya Allah
 
Sekiranya kapal - kapal perang dan 5000 tentera  ini berniat songsang terhadap tanahair kami, kau hancurkanlah hajat mereka , Ya Allah , engkaulah sebaik - baik perancang


Kau lidungi kami dan Negara kami Malaysia dari menjadi mangsa percaturan politik dan perebutan kuasa & monopoli perniagaan Negara seperti Amerika, China dan Russia 
YA Allah
Kau selamatkanlah semua anak - anak kapal dan penumpang dari perancangan kerja jahat Yahudi dan Nasrani terhadap mereka,  sesungguhnya Kau Maha Pelindung Ya Allah.


Ya Allah

Kau lindungilah perairan Negara Kami dari diceroboh secara TERANCANG oleh anasir - anasir jahat khususnya dari Negara Amerika, yang menjadi Boneka Yahudi Laknatullah alaihim.
 
Ya Allah
 
Kalau sekiranya penemuan bangkai pesawat oleh Australia ini merupakan agenda jahat yahudi untuk mengalih pandangan dunia terhadap Diego Garcia Kau bongkar dan huru harakanlah perancangan mereka. Sesungguhnya Engkau Tuhan yang Maha Hebat lagi Perkasa

Ya Allah kau lindungi kedaulatan Kepulauan Spartly yang menjadi rebutan China, Vietnam dan Negara - Negara Pro Yahudi.
Ya Allah
Sekiranya benar semua penumpang pesawat MH370 disembunyikan di Pulau Diego Garcia, kau selamatkanlah mereka. Bukalah jalan kepada mereka untuk kembali ke Tanah air dengan selamat. Hanya Engkau Tuhan yang Maha Menghidup dan mematikan setiap satu yang bernyawa.

Ya Allah kau jauhilah kami dari syirik kepada Mu dalam isu ini Ya Allah. Hari ini sudah ada dikalangan kami yang mempercayai ramalan bomoh dan dukun tentang kehilangan pesawat ini . Ya Allah kau lindungi kami dari syirik dan menyengutukan Mu Ya Allah.

Selamatkan aqidah kami dan mereka Ya Allah!!.


S U R A U K I N I

Menyokong penuh usaha

Pusat Tahfiz Ad Diniyyah Bandar Baru Selayang Fasa 2A
Pusat Tahfiz Idrisiah Bagan Datoh Perak
Sekolah Islam Al Farabi Kampung Jukaing Kemboja

















 

Upah Haji RM1,500.00 Insyallah sempurna 013-2791608 - layari www.suraukini.com

0 ulasan: