Isnin, 17 Mac 2014

Diego Garcia - Adakah Pesawat MAS disembunyikan di sini???

Diego Garcia

Di pulau yang terbesar, Diego Garcia, terletaknya pangkalan tentera yang digunakan oleh tentera United Kingdom dan Amerika Syarikat. Seperti Kepulauan Spartly, Diego Garcia juga merupakan lokasi strategik ketenteraan
 
 
Mari Aminkan DOA SK ini ye!

Bismillahir Rahmanir Rahim
 
Ya! allah Kau tunjukkan kami kebenaran sebagai kebenaran dan kebatilan sebagai kebatilan! jangan kau tunjukkan kami kebatilan sebagai kebenaran

YA Allah!!
Selamatkanlah anak - anak kapal dan semua penumpang MH370 . Semoga naluri hatiku yang merasakan semua mereka masih hidup ini adalah benar, Kau selamatkan mereka semua Ya Allah... Kau kembalikanlah mereka semua kepangkuan keluarga yang merindui mereka Ya Allah.

Ya Allah

Lindungi kami dari perancangan jahat kaum kuffar Yahudi dan Nasrani. jauhkan Tanah air kami dan umat Islam dari tersepit dan terseret dengan perancangan licik mereka.

Ya Allah

Kau lidungi kami dari menjadi mangsa percaturan politik dan perebutan kuasa & monopoli perniagaan Negara seperti Amerika, China dan Russia 

Ya Allah

Kau lindungilah perairan Negara Kami dari diceroboh secara TERANCANG oleh anasir - anasir jahat khususnya dari Negara Amerika yang menjadi Boneka Yahudi Laknatullah alaihim.

Ya Allah kau lindungi kedaulatan Kepulauan Spartly yang menjadi rebutan China, Vietnam dan Negara - Negara Pro Yahudi.

Ya Allah
 
Sekiranya benar semua penumpang pesawat MH370 disembunyikan di Pulau Diego Garcia, kau selamatkanlah mereka. Bukalah jalan kepada mereka untuk kembali ke Tanah air dengan selamat. Hanya Engkau Tuhan yang Maha Menghidup dan mematikan setiap satu yang bernyawa.
 

Ya Allah kau jauhilah kami dari syirik kepada Mu dalam isu ini Ya Allah. Hari ini sudah ada dikalangan kami yang mempercayai ramalan bomoh dan dukun tentang kehilangan pesawat ini . Ya Allah kau lindungi kami dari syirik dan menyengutukan Mu Ya Allah.

Selamatkan aqidah kami dan mereka Ya Allah!!

0 ulasan: