Ahad, 11 September 2011

Ulangtahun ke 10 Penipuan Peristiwa 11 September


"Selamat" meyambut hari ulangtahun Penipuan Peristiwa 11 September 2001  Peristiwa yang dirancang untuk memburukkan umat Islam di mata dunia. Peristiwa yang dirancang untuk menghalalkan serangan ke negara umat Islam . "Selamat" menyambut hari ulangtahun Penipuan hari ini.

Saksikan koleksi video yang menjelaskan konspirasi untuk memburukkan umat Islam. Video - video ini membuktikan semua peristiwa yang berlaku pada tarikh tersebut telah dirancang lebih awal.

Tiga bangunan runtuh serentak pada hari yang sama dengan cara yang sama dan pemilik yang sama. 



Tidak pernah berlaku dalam sejarah kejuruteraan bangunan yang kukuh dengan konkrit dan besi runtuh hanya dengan kerana kebakaran. Runtuh dengan cara yang sama, dengan kelajuan yang sama.








Rakaman pelanggaran yang tersebar di TV sebenarnya telah disiapkan lebih awal sebelum tarikh 11 September dengan menggunakan teknik perkomputeran. Lihat video ini.



Lihat ini adalah rakaman sebenar pada hari kejadian. Tiada kelihatan langsung kelibat pesawat yang dikatakan melanggar wtc.



Lihat video penipuan serangan di Pentagon pada tarikh yang sama. Tiada sisa bangkai pesawat yang merempuh bangunan Pentagon. Kotak hitamnya juga dikatakan hancur lebur.




Misteri kematian saksi - saksi penting  dalam peristiwa 11 September




Semuanya kerja orang dalam



0 ulasan: